Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTo ja powiem, bo byłem na dwóch poziomach (1 i 2) w 2013. Cena wysoka, ale dostajesz bardzo dużo. Przede wszystkim przyswoisz bardzo dużo informacji, wykonasz praktyczne ćwiczenia i w efekcie wiesz co i jak masz ćwiczyć, nawet gdy potem przyjedziesz sam na tor, albo polecisz na serpentyny. Korzyść ze szkolenia nie kończy się w chwili gdy wyjeżdżasz z toru, ale jest trwała, bo po prostu wiesz czy dany element zrobiłeś dobrze czy źle i wiesz to sam, a nie musisz słuchać pseudo "rad" specjalistów. No i trenerzy, są na prawdę full profesjonalni i ja jeszcze lepszych nie spotkałem (wliczając w to nawet moje doświadczenia z jazdy na nartach i z nurkowania). CSS nie uczy żadnej wiedzy tajemnej, oni uczą tego jak działa motocykl i jak powinien działać kierowca. Tyle tylko że robią to na prawdę bardzo dobrze. Tak drogo, ale jako pakiet szkolenia jest warte tych pieniędzy, bo program jest super, trenerzy pro, organizacja na najwyższym poziomie. W tym roku ćwiczyłem materiał z poziomów 1 i 2, w przyszłym roku na wiosnę robię 3. :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza